Μοιράσου
Φήμη: Επιπλέον λεπτομέρειες για τα specs του Nintendo Switch

Δεν έχει hardware το dock, το φορητό τρέχει στο 40% της συνολικής ισχύος

Αρκετές νέες λεπτομέρειες ήρθαν στην επιφάνεια τις τελευταίες ημέρες σχετικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Nintendo Switch. Αρχικά το Venturebeat δημοσίευσε μια νέα αναφορά που έρχεται σε συμφωνία με τα στοιχεία του Digital Foundry. Μάλιστα, το δεύτερο μέσο αποκάλυψε και αυτό με την σειρά του αρκετές νέες λεπτομέρειες.

Αρχικά, η υβριδική κονσόλα της Nintendo αναφέρεται πως θα χρησιμοποιεί τον Tegra X1 της Nvidia. Συγκεκριμένα, το μοντέλο περιλαμβάνει GPU Maxwell αρχιτεκτονικής και όχι της πιο πρόσφατης Pascal αρχιτεκτονικής. Παρόλα αυτά, ορισμένα από τα χαρακτηριστικά των Pascal GPU θα συμπεριλαμβάνονται στο Switch, μιας και η κονσόλα θα είναι εξοπλισμένη με μια τροποποιημένη έκδοση του Tegra X1. Το chip πιθανότατα θα είναι κατασκευασμένο στα 20nm, με το ενδεχόμενο της πιο ενεργειακά αποδοτικής 16nm FinFET τεχνολογίας να παραμένει πιθανό.

Όσον αφορά το κομμάτι του CPU το σύστημα θα χρησιμοποιεί τέσσερις Cortex A53 πυρήνες ARM αρχιτεκτονικής. Είτε η κονσόλα είναι στην βάση της, είτε λειτουργεί ως φορητό, η συχνότητα του επεξεργαστή θα παραμένει σταθερή στο 1GHz περίπου. Το Tegra X1 αυτό καθ’ αυτό σε άλλες περιπτώσεις (Shield Android TV) έχει τη δυνατότητα να φτάσει τα 2GHz.

Το memory controller θα τρέχει στα 1600MHz όταν η κονσόλα είναι στην βάση και στα 1331MHz όταν λειτουργεί ως φορητό. Οι developers θα έχουν την δυνατότητα η συγκεκριμένη συχνότητα να παραμένει αμετάβλητη όταν το σύστημα δεν βρίσκεται στην βάση, αν ο τίτλος τους είναι απαιτητικός σε αυτό το κομμάτι.

Περνώντας ίσως στις πιο ουσιαστικές πληροφορίες που έφερε στην επιφάνεια το Digital Foundry, η συχνότητα της GPU θα βρίσκεται στα 768MHz όταν το σύστημα είναι στην βάση του. Το Tegra X1 έχει τη δυνατότητα να φτάσει μέχρι και το 1GHz, αλλά η Nintendo επέλεξε μια αρκετά χαμηλότερη συχνότητα. Συνεχίζοντας, όταν η κονσόλα θα λειτουργεί ως φορητή, η συχνότητα της GPU θα πέφτει στα 307.2MHz. Όταν θα είναι απομακρυσμένο από την βάση του δηλαδή, το Switch θα τρέχει μόλις στο 40% της συνολικής του απόδοσης. Παράλληλα αναφέρεται πως θα έχουμε pixel fill-rate 14.4 pixels/cycle, σε αντίθεση με τα 16 που είναι ικανό να προσφέρει το stock Tegra X1.

Η σημαντική αυτή διαφορά μεταξύ των docked και un-docked καταστάσεων, σύμφωνα με τα λόγια ενός developer, καθιστά αναγκαία την δημιουργία δύο διαφορετικών εκδόσεων για κάθε παιχνίδι του Switch, όπως με το PS4 και το PS4 Pro για παράδειγμα.

Ανεξαρτήτως, ακόμα και στην φορητή του λειτουργία, το Switch είναι δυνατότερο από το Wii U. Βέβαια η μέγιστη απόδοση της κονσόλας δεν ξεπερνά το 1 TeraFLOP. Με απλούς υπολογισμούς κυμαίνεται περίπου στα 0.7 TeraFLOPS. Απέχει δηλαδή αρκετά από το Xbox One και ακόμη περισσότερο από το απλό PS4.

Αξίζει να σημειωθεί πως οι αναφορές θέλουν τη ταμπλέτα να έχει οθόνη αφής 6.2 ιντσών και 720p ανάλυσης. Το μέσο αναφέρει επίσης πως η βάση δεν διαθέτει κάποια επιπλέον GPU ή γενικότερα hardware που να βελτιώνει την απόδοση του συστήματος. Απλώς με την τοποθέτηση του φορητού στο dock, οι χρονισμοί της CPU και της GPU του ανεβαίνουν.

Οι περισσότερες από τις πληροφορίες του Digital Foundry προέρχονται από έγγραφα που έχουν λάβει developers και τονίζουν πως πρόκειται για τις τελικές προδιαγραφές του Nintendo Switch. Ανεξαρτήτως σας μεταφέρουμε τις όποιες πληροφορίες με κάθε επιφύλαξη, καθώς ο ιαπωνικός κολοσσός δεν έχει επιβεβαιώσει τίποτα επίσημα προς το παρόν, κάτι το οποίο θα γίνει σε ειδικό event στις 13 Ιανουαρίου.

Άφησε το σχόλιο σου